×

ministère du procureur général meaning in English

attorney-general's department (australia)

Examples

  1. Aziga was a former staffer at the Ontario Ministry of the Attorney General.
    Aziga travaillait auparavant pour le Ministère du Procureur Général de l’Ontario.
  2. The Ministry of the Attorney General of British Columbia is a provincial government department responsible for the oversight of the justice system within the province of British Columbia, Canada.
    Le ministère du procureur général de la Colombie-Britannique (Attorney General of British Columbia en anglais) est un ministère du gouvernement de la Colombie-Britannique responsable de superviser le système de justice de la province de la Colombie-Britannique au Canada.
  3. A manual issued by the Attorney-General of the Province of Ontario in Canada lists the following consequences: Impact on the individual victim psychological and affective disturbances; repercussions on the victim's identity and self-esteem; both reinforced by a specific hate crime's degree of violence, which is usually stronger than that of a common crime.
    Un manuel préparé par le Ministère du Procureur Général de la Province d'Ontario au Canada liste les conséquences suivantes: Effet sur les personnes : dommages psychiques et affectifs ; altération de l'identité de la victime et de son estime de soi, les deux aggravés par le degré de violence manifesté dans les crimes de haine, souvent beaucoup plus élevé que dans les crimes communs.

Related Words

  1. ministère du nouveau-brunswick
  2. ministère du patrimoine adventiste
  3. ministère du pétrole (iran)
  4. ministère du renseignement de la république islamique d'iran
PC Version

Copyright © 2018 WordTech Co.